8 تا از بهترین برندهای مراقبت پوستی کره ای

8 تا از بهترین برندهای مراقبت پوستی کره ای

کره جنوبی، یکی از بزرگترین جاهای های زیبایی در جهان است که با تحقیقات، مواد تشکیل دهنده و بافت های نوآورانه خود پیشتاز است. از آنجایی که مجموعه ای گیج کننده از گزینه ها برای انتخاب وجود دارد، این راهنمای بسیار کارآمد را برای تنها هشت مورد از بهترین برندهای مراقبت پوستی کره ای که در طول سال ها بهترین و محبوب بودند، گردآوری شده است.

چرا برندهای مراقبت پوستی کره ای محبوب است؟

محصولات مراقبت پوستی کره‌ای (K-beauty) در سال‌های اخیر به شدت محبوب شده‌اند و به یک پدیده جهانی تبدیل شده‌اند. این محبوبیت به دلایل مختلفی است که در زیر به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

روتین مراقبت از پوست چند مرحله ای

  • توجه به جزئیات: برندهای مراقبت پوستی کره ای معمولاً روتین‌های مراقبت از پوستی چند مرحله‌ای را پیشنهاد می‌دهند که به هر مرحله از مراقبت از پوست به صورت جداگانه پرداخته می‌شود. این روتین‌ها شامل پاک‌سازی، لایه برداری، تونر زدن، سرم زدن، مرطوب‌کنندگی و محافظت از آفتاب هستند.
  • تخصصی شدن: هر محصول در این روتین وظیفه مشخصی دارد و برای حل یک مشکل خاص پوستی طراحی شده است. این باعث می‌شود که افراد بتوانند با توجه به نوع پوست و نیازهای خود، محصولات مناسب را انتخاب کنند.
مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  خداحافظی با پوست خشک دست: راهکارهای آسان برای جلوگیری از خشکی پوست دست

استفاده از مواد طبیعی و فرمولاسیون های پیشرفته

  • مواد طبیعی: بسیاری از محصولات کره‌ای از مواد طبیعی مانند عصاره‌های گیاهی، آلوئه ورا، چای سبز و… استفاده می‌کنند که برای پوست مفید هستند و باعث کاهش تحریکات پوستی می‌شوند.
  • فرمولاسیون های پیشرفته: در کنار استفاده از مواد طبیعی، شرکت های کره ای از فناوری های پیشرفته برای تولید محصولات با کارایی بالا استفاده می‌کنند. این محصولات اغلب حاوی ترکیبات فعال مانند پپتیدها، هیالورونیک اسید و رتینول هستند که به بهبود بافت پوست، کاهش چین و چروک و روشن شدن پوست کمک می‌کنند.

تمرکز بر زیبایی طبیعی

  • پوستی سالم و درخشان: محصولات برندهای مراقبت پوستی کره ای به جای پوشاندن مشکلات پوستی، بر روی بهبود سلامت و درخشندگی طبیعی پوست تمرکز دارند.
  • آرایش سبک: در کنار مراقبت از پوست، محصولات آرایشی کره ای نیز بر روی ایجاد ظاهری طبیعی و درخشان تأکید دارند.
محصول پیشنهادی
ژلی پروبیوتیک جوانه گندم اورموس

ماسک ژلی پروبیوتیک جوانه گندم اورموس

176.000 تومان158.400 تومانخرید محصول

بهترین برندهای مراقبت پوستی کره ای

1. RoundLab

برندهای-مراقبت-پوستی-کره-ای

ROUND LAB با الهام از منابع طبیعی بومی شبه جزیره کره از مواد محلی در همه چیز استفاده می کند. از خط پرفروش 1025 Dokdo این برند که با آب دریای غنی از مواد معدنی از جزایر Ulleungdo و Dokdo فرموله شده است تا خط مرطوب کننده آب توس که با شیره توس نقره ای از شهرستان Inje غنی ​​شده است، همه محصولات سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی طبیعی هستند.

2. Soulwhasoo

این برند در محصولات خود از جینسینگ استفاده می کند زیرا این یک ماده چند کاره قوی است که همه کارها را از تقویت سد رطوبتی تا روشن کردن پوست شما انجام می دهد.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  راز از بین بردن جوش سر سیاه را اینجا بخوانید: 6 راه حل تضمینی

3. Mediheal

Mediheal از دیگر برندهای مراقبت پوستی کره ای که توسط تیمی از متخصصان پوست و زیبایی شناسان برتر ساخته شده است، برند شماره یک ماسک ورقه‌ای کره جنوبی است، عنوانی که آنها به دلیل کارآمدی، مقرون به صرفه بودن و ارائه های گسترده برای نگرانی های مختلف پوست، سال ها است که به‌طور ثابت برنده آن بوده اند. از بین ماسک های کلاژن و ماسک های ویتامین C، ماسک ضروری درخت چای MVP یکی از بهترین هاست.

4. Aestura

برند-محصولات-کره-ای-aestura

اولین بار در سال 1982 با مأموریت ایجاد زیبایی مؤثر و علمی برای پوست های حساس راه اندازی شد، از آن زمان به یک برند پرفروش در Olive Young (معروف به Sephora کره ای) تبدیل شد و جوایز متعددی را در طول بیش از 40 سال حضور در بازار کسب کرد.

5. Dr. jart

این نام تجاری به دلیل مواد خلاقانه و مبتنی بر علم خود شناخته شده است و بسته بندی آن همیشه چشم نواز است، هرچند گاهی اوقات کمی عجیب و غریب (در مورد ماسک های لاستیکی کریو). وقتی متوجه می شوید که دکتر جارت مخفف «پزشک به هنر می‌پیوندد» همه اینها کاملاً منطقی است. طبق این برند، آن‌ها «بهترین مواد و نوآوری های مراقبت از پوست را می‌گیرند و با تجربیات هنری به آن‌ها می پیوندند تا این برند، یکی از بهترین برندهای مراقبت پوستی کره ای بشود.

6. d’Alba

برند-مراقبت-پوستی-کره-ای-d'alba

ماده اصلی که در سراسر خط تبلیغ می شود ترافل سفید است که از پیمونت ایتالیا استخراج می شود. ظاهراً این ترافل‌ها بسیار کمیاب هستند و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که پوست شما را با رطوبت بالا می‌برد. d’Alba که توسط متخصص پوست و گیاه خوار آزمایش شده است، شاید بیشتر به خاطر سرم اسپری اول خود شناخته شده است، که در حال حاضر به عنوان سرم اسپری شماره یک آمازون رتبه بندی شده است و یکی از وسایل مکرر در کیت های آرایشگران مشهور است.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  رازهای مراقبت از پوست خشک: پوستی نرم و لطیف

7. Illyion

اگر به دنبال برندی برای مراقبت از پوست خانواده هستید که همه از کودک نوپا گرفته تا مادربزرگتان بتوانند از آن استفاده کنند، Illiyoon یک گزینه مطمئن است. این برند کره ای مراقبت از پوست که توسط متخصصین پوست آزمایش شده است تا حتی برای ظریف ترین پوست ها نیز ملایم باشد، این برند مراقبت از پوست کره ای حول سرامیدهایی است که از لوبیا سیاه به دست می آیند و سپس محصور شده اند تا رطوبت زیبایی را در داخل و خارج از حمام ارائه دهند.

8. Anua

یکی از بهترین برندهای مراقبت پوستی کره ای که در پلتفرم اجتماعی برای روغن پاک کننده خود بسیار محبوب شده است که تنها در ماه گذشته بیش از 90000 بطری در آمازون فروخته است. محصولات آنها که با برگ قلب، یک گیاه گیاهی ضدالتهابی که در کره رشد و برداشت می‌شود، آغشته شده است، برای تسکین پوستی که به راحتی برافروخته یا تحریک می‌شود، شهرت خوبی دارد. من به خصوص طرفدار تونر آنها هستم که به طرز طراوت آوری سبک و در عین حال آبرسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *