0 تا 100 بررسی انواع پد های آرایشی مناسب پوست شما

0 تا 100 بررسی انواع پد های آرایشی مناسب پوست شما

مراقبت از پوست برای بسیاری از افراد صرف نظر از سن یا جنسیت به یک ضرورت تبدیل شده است و یکی از بهترین ابزارها برای گنجاندن در روال روزانه مراقبت از پوست، انواع پد های آرایشی صورت است.

این پدها به دلیل مقرون به صرفه بودن، تطبیق پذیری و محافظت در برابر تحریک بسیار مورد توجه هستند.

این مقاله به بررسی مواردی می‌پردازد که هنگام انتخاب این محصولات باید به آن توجه کنید تا بتوانید بهترین گزینه‌ها را در سال 2024 در نظر داشته باشید.

محصول پیشنهادی
لب ویتامین سی SPF25 ویتالیر

بالم لب ویتامین C ویتالیر

178.300 تومان178.300 تومانخرید محصول

پد آرایشی چیست

پد آرایشی یکی از ابزارهای پرکاربرد برای آرایش حرفه‌ای و راحت است. انواع پد آرایش صورت برای داشتن یک میکاپ عالی ساخته شده اند، تا شما نتیجه‌ای فوق العاده خلق کنید. انواع پد های آرایشی به شما کمک می‌کند آرایش را راحت‌تر انجام دهید و نتیجه‌ای بهتر بگیرید.

مزایای استفاده از پدهای پنبه ای چیست؟

وقتی نوبت به مراقبت از پوست می‌رسد، نیاز به انواع پد های آرایشی برای هرکسی کاملا حس میشود.

بنابراین، این اسکوپ روی پدهای صورت است – آنها بازی مراقبت از پوست را موثرتر می کنند. چگونه؟ با خیساندن مایعاتی مانند تونرها یا پاک کننده های آرایش بدون، احتمال هدر رفتن محصولات با ارزش را کاهش می دهد.

آنها همچنین تماس دست با پوست را محدود می کنند و خطر تجمع باکتری روی پوست را کاهش می دهند. پدهای پنبه‌ای نیز روی پوست ملایم هستند و ماهیت چند منظوره آن‌ها را به یکی از کالاهای ضروری برای مصرف‌کنندگانی که نگران زیبایی صورت خود هستند تبدیل می‌کند.

محصول پیشنهادی
03

میسلار چرب درمالوگ 250 میل

144.000 تومان144.000 تومانخرید محصول

همه چیزهایی که هنگام خرید انواع پد های آرایشی صورت باید به آن توجه کنید

انواع-پد-های-آرایشی

متریال

هنگام خرید انواع پد های آرایشی صورت، سه نوع ماده را باید در نظر بگیرید: پد پنبه ای خالص، غیر بافته شده و ترکیبی از مواد.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  چه رنگ کانسیلر مناسب رنگ پوست شماست؟ + نحوه صحیح زدن کانسیلر

تولید کنندگان پدهای صورت پنبه ای خالص را از 100% پنبه می سازند. فوق العاده نرم و ملایم برای پوست، این پدهای صورت برای مصرف کنندگان حساس مناسب است. اما همه مصرف کنندگان آنها را دوست نخواهند داشت زیرا وقتی آب را خیس می کنند کمی پف کنند.

از سوی دیگر، پدهای پنبه‌ای با ترکیب مواد، مقداری فیبر وارد می‌کنند و بافتی نرم اما سخت ارائه می‌دهند. اگرچه ممکن است اصطکاک بیشتری داشته باشند، لنت های پنبه ای ترکیبی از محصولات مورد استفاده برای پاک کردن آرایش هستند.

در نهایت، لنت های پارچه ای نبافته با هدف متفاوتی وارد می شوند. این پدها بزرگ هستند، به راحتی قابل کنترل هستند و برای موقعیت های کمپرس مرطوب عالی هستند. این پدها سنگین نمی شوند و چیزها را سبک و آسان نگه می دارند.

مدل

  • پد پنبه ای معمولی:رایج ترین نوع. همچنین چند منظوره است و به پد اجازه می دهد تا آرایش، استفاده از رنگ و پوست تمیز را پاک کند.
  • پد پنبه ای ارگانیک: این انواع دارای پنبه 100٪ ارگانیک بدون آفت کش ها، الیاف یا مواد شیمیایی هستند. اگر مصرف کنندگان پوست حساسی دارند یا محصولات طبیعی را ترجیح می دهند، آنها را انتخاب کنید.
  • پدهای پنبه ای نازک: اینها مانند پدهای معمولی هستند اما نازکتر هستند و برای استفاده از محصولات مایع مانند تونرها عالی هستند.
  • پدهای پنبه ای ضخیم: اینها از پدهای پنبه ای معمولی ضخیم تر هستند و برای استفاده از محصولات چسبناک تر یا پاک کردن آرایش سنگین ایده آل هستند.
  • پدهای پنبه ای چند لایه: این پدها برای جذب محصولات مایع عالی هستند.
  • پدهای پنبه ای از قبل مرطوب شده: این پدها از قبل در محلول هایی مانند آب میسلار آغشته شده اند که برای پاک کردن آسان و سریع آرایش عالی است.
  • پدهای پنبه ای بدون پرز: این پدها به کاهش ریزش کمک می کنند و با محصولات روغنی یا مایع بهترین کار را دارند.
  • پدهای پنبه ای دو طرفه: یکی از بهترین انواع پد های آرایشی، سطح صاف و سمت بافت.
مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  10 لوازم آرایشی بهداشتی برای جوان ماندن پوست

فرم

تمام پدهای پنبه ای صورت یا لبه های فشرده، لبه های غیرفشرده یا پنبه های لبه کامل صورت هستند.

بالشتک های لبه فشرده مقداری پشم دارند و از دو طرف لبه گیر می کنند. آنها به خوبی رطوبت را در خود نگه می دارند و می توانند بدون تغییر شکل به راحتی به جلو و عقب پاک شوند.

لنت های لبه ای فشار نیافته اندکی شکل پذیرتر هستند. با این حال، آنها رطوبت زیادی را در خود قفل نمی کنند.

لنت های لبه کامل، راحتی لبه فشرده و ضخامت لنت های فشرده نشده را ترکیب می کنند تا هنگام استفاده، یک پد انعطاف پذیر و در عین حال خوش فرم ارائه دهند.

مصرف

درک اینکه چرا و چگونه مصرف کننده قصد استفاده از پدهای پنبه ای صورت را قبل از سرمایه گذاری روی آنها دارد، بسیار مهم است.

انواع پد های آرایشی صورت یک سایز نیستند. به عنوان مثال، پدهای پنبه ای خالص برای استفاده از مایعات یا لوسیون ها بهترین استفاده را دارند. برای پاک کردن آرایش، هر دو پد پنبه خالص و مخلوط کاملاً کار می کنند. با این حال، پدهای نخی نبافته بهترین گزینه برای کمپرس مرطوب هستند.

برخی از بهترین پد های آرایشی

در لیست زیر به انواع پد های آرایشی موجود در داروخانه آتنا صادقی میپردازیم:

پد آرایشی ایپک

ایپک-پد-آرایشی-۷۰-عددی

پد ایپک 70 عددی یک محصول مناسب برای پاکسازی آرایش چشم و صورت به صورت سریع و در یک مرحله است و برای استفاده روزانه بسیار مناسب می‌باشد. از آنجا که این پد آرایشی و پاک‌کننده گرد دوطرفه ایپک دارای استر اسید چرب است، به ترمیم لایه محافظتی پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، این پد دوردوزی و لبه‌ی بسیار نرمی دارد که از پخش شدن مواد آرایشی جلوگیری می‌کند.

مطلب مرتبطی که شاید بهش علاقه داشته باشی :  انواع محصولات پوستی نیوا: مراقبت کامل و همه جانبه از پوست شما

پد آرایشی سپتونا مدل اکسترا سافت

سپتونا-پد-آرایشی-مدل-سافت-تاچ-۱۲۰-عددی-1

محلول پاک کننده مدل “سافت تاچ” از سری محصولات پد پاک کننده آرایش سپتونا، باعث تمیز شدن پوست و حذف آرایش و کثیفی‌های پوست می‌شود. این پد از الیاف طبیعی ساخته شده است که باعث ماندگاری و استحکام بسیار خوبی می‌شود و همچنین نرمی و لطافت خاصی دارد که هنگام استفاده از آن به پوست آسیب نمی‌رساند و التهاب و قرمزی نیز ایجاد نمی‌کند.

پد دیسکی ایپک

پد دیسکی ایپک 70 عددی

پد دیسکی ایپک با ۷۰ عددی، به‌عنوان یک محصول بی‌نظیر در دسته پد‌های دیسکی به بازار عرضه شده است. این پد‌ها از جنس مرغوب و نرم با تکنولوژی پیشرفته‌ای ساخته شده‌اند. طراحی مناسب و ابعاد دقیق این پد‌ها، تمیزی و مراقبت موثری را برای پوست فراهم می‌کند.

جمع بندی

انواع پد های آرایشی صورت فواید زیادی برای میز مراقبت از پوست به ارمغان می آورد. آنها به طور یکپارچه بافت های مختلفی را ارائه می دهند و به بهبود تجربه کلی آرامش کاربر کمک می کنند. گزینه های متنوع به کاربران این امکان را می دهد که آنچه را که با ترجیحات و نیازهای منحصر به فرد آنها مطابقت دارد انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *